Állandósult hüvelyi diszkomfort kezelése

Állandósult hüvelyi diszkomfort alakulhat ki főleg olyan nők körében, akik átesnek szülésen és a menopauzán. A menopauza utáni alacsony ösztrogénszint hüvelyszárazságot és gyulladást, közösülés közbeni fájdalmat és húgyúti tüneteket okozhat. A CO2 (szén-dioxid) lézert évek óta használják az orvostudomány más területein, különösen egyes bőrbetegségek, és a nemi szervek szemölcseinek kezelésére. Általában több kezelésből álló sorozatot javasolunk néhány hetes különbséggel. A Fotona lézeres kezelés egy innovatív lehetőség a szövetek minőségének javítására. A kezelés visszaállítja a hüvely falának egészségét, mivel a sérült szövetet egészséges, új szövetté regenerálja, ezáltal csökkentse a menopauzával kapcsolatos panaszokat.

Attól függően, hogy a hüvelyfalat kezeljük, vagy más kezelésekkel kombináljuk a szeméremtesten (kisajkak, nagyajkak, gát területe) az eljárás körülbelül 30-45 perc. Bonyolultabb technikák esetén a helyi érzéstelenítést  regionális érzéstelenítéssel egészítjük ki, hogy betegünk kényelmesebben érezhesse magát. A lézeres fiatalító kezelésnél azonban általában nincs szükség érzéstelenítésre.

A lézerrel végzett eljárást követően a betegek visszatérhetnek a napi rutinhoz. A lehetséges mellékhatások közé tartozik a minimális hüvelyi váladékozás, pecsételés, valamint 1-2 napig tartó kellemetlen érzés. A kezelés szintjétől függően, beavatkozás után az orvosa ellátja tanácsokkal, amely magában foglalhatja a házasélet, ülőfürdő vagy a tamponhasználat 7-10 napos kerülését.

Tanulmányok kimutatták, hogy a hüvelyi lézer segít megvastagítani a sérülékeny hüvelyfalat és fokozza a hüvely nedvességét, ezáltal javítva a hüvelyszárazságot, a fájdalmat és a húgyúti tüneteket.

Foglaljon időpontot személyes konzultációra!

Online foglalórendszerünk segítségével egy kattintással foglalhat időpontot kezelésre vagy konzultációra!